Man Allegedly Scratches Car At Dealership So His Father Would Buy It For Him

نوجوان نے شوروم میں نئی گاڑی پر خراشیں ڈال دی تاکہ انکے والد یہی گاڑی خرید کر دیں


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'show_embed_live_video' not found or invalid function name in /home/urduquick/public_html/functions.php on line 87

چین کے شہر جیانکسی میں کار ڈیلر شپ  پر ایک نوجوان نے ”آپ نے اسے توڑا ہے، آپ ہی اسے خریدو“ کے اصول کو ذہن میں رکھتے ہوئے ایک بی ایم ڈبلیو سیڈان پر خراشیں ڈال دیں۔ نوجوان کو امید تھی کہ اس حرکت کے اُن کے والد انہیں  یہی گاڑی خرید کر دیں گے۔
رپورٹ کے مطابق 22 سالہ جی موبنگ 25 نومبر کو بی ایم ڈبلیو کی ڈیلر شپ پر آئے۔انہوں نے گہرے نیلے رنگ کی سیڈان خریدنے کا ارادہ ظاہر کیا۔

ڈیلر شپ کے عملے نے بعد میں بتایا کہ جی موبنگ کا رویہ خاصا پرجوش تھا۔ انہوں نے سیلز زمین کوبتایا کہ ڈرائیونگ لائسنس بننے پر ان کے والد نے انہیں ایک اچھی کار دلانے کا وعدہ کیا ہے۔بدقسمتی سے معاملات اس وقت خراب ہوئے جب جی موبنگ نے اپنے والد کو فون پر بتایا  کہ انہوں نے ایک کار پسند کر  لی ہے۔
یہ واضح نہیں ہو سکا کہ اس مختصر فون کال میں  جی موبنگ کے والد نے اُن سے کیا کہا۔
عملے نے بتایا کہ کال سننے کے بعد جی موبنگ غصے ہوگئے اور انہوں نے کار کی چابیوں سے ایک کار پر گہری خراشیں  ڈال دیں۔سیلز مین نے فوراً پولیس کو بلا لیا۔ جی موبنگ نے پولیس کو بتایا کہ اُن کے والد نے انہیں کار دلانے سے انکار کر دیا تھا، انہوں نے کار پر خراشیں اس وجہ سے ڈالی کہ اُن کے والد کے پاس کار خریدنے کے علاوہ کوئی چارہ نہ رہے۔
پولیس نے جی موبنگ کو جائیداد کو جان بوجھ کر نقصان پہنچانے پر حراست میں لے کر تحقیقات کا آغاز کر دیا ہے۔ یہ واضح نہیں ہو سکا کہ  جی موبنگ کے والد نے  اس کار کو خریدا تھا یانہیں۔ 


تاریخ اشاعت : بدھ 4 دسمبر 2019

Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں