Baby-Faced Kindergarten Teacher Is Often Mistaken For One Of His Students

بچوں کے والدین کنڈرگارٹن کے اس استاد کو بھی چہرے مہرے کی وجہ سے بچہ ہی سمجھتے ہیں


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'show_embed_live_video' not found or invalid function name in /home/urduquick/public_html/functions.php on line 87

فلپائن سے تعلق رکھنے والے ایک سکول میں کنڈرگارٹن کے استاد ایان  فرانسس  مینگا  دیکھنے میں سکول کے ہی طالب علم دکھائی دیتے ہیں۔ اصل میں اُن کا چہرہ اُن کے قد کے برعکس بالکل بچوں جیسا ہے۔  اگر وہ بچوں کے ساتھ کھڑے ہوں تو یوں ہی لگتا ہے کہ جیسے چھوٹے بچوں میں کوئی بڑے قد کا بچہ کھڑا ہے۔
فلپائن کے صوبے  بولاکان کے   شہر سان خوسے دیل مونتے سے تعلق رکھنے والے ایان بچپن سے ہی اپنی اصل عمر سے چھوٹے دکھائی دیتے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ مڈل سکول میں جب دوسرے بچوں کی مونچھیں آنی شروع ہو گئی تھیں، وہ سب سے چھوٹے دکھائی دیتے تھے۔ایان نے بتایا کہ بچوں جیسی شکل ہونے کے باوجود اُن کے سکول اور کلاس کے ساتھیوں نے کبھی بھی اُن کا مذاق نہیں اڑایا۔انہیں کبھی نہیں لگا کہ انہیں ڈاکٹر کے پاس جا کر  کم عمر دکھائی دینے کی وجہ پوچھنی چاہیے۔
ایان کا خیال ہے کہ اُن کے کم عمر دکھائی دینے کی وجہ صرف یہ ہے کہ وہ بچپن میں کافی بیمار رہے ہیں تاہم انہوں نے اپنی بیماری پر قابو پا لیا تھا۔

ایان اپنے سکول میں کے جی اور گریڈ 2 کلاسز کے انچارج ہیں۔ سکول کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ایان بچوں سے محبت کرتے ہیں اور اپنی شکل کی وجہ سے بھی اس کے لیے موزوں ہیں۔
ایان نےبتایا کہ اُن کی کلاس  کے بہت سے بچے انہیں اپنا  بڑا بھائی سمجھتے ہیں۔ تاہم ایان اپنی عمر سے بڑا دکھائی دینے کے لیے  کھلے کپڑے اور سخت لیدر کے جوتے پہنتے ہیں۔ 


تاریخ اشاعت : جمعہ 4 اکتوبر 2019

Baby-Faced Kindergarten Teacher Is Often Mistaken For One Of His Students
Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں