Indian Man, 32, Poses As 81-Year-Old To Fly To U.S. With Fake Visa

32 سالہ بھارتی شخص جعلی ویزہ پر امریکا جانے کے لیے 81 سالہ بوڑھا بن گیا


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'show_embed_live_video' not found or invalid function name in /home/urduquick/public_html/functions.php on line 87

اوپر تصویر میں نظر آنے والے بوڑھے کو دیکھ کر آپ بالکل یقین نہیں کریں گے کہ  اس  کی عمر صرف 32 سال ہے۔ 81 سالہ بوڑھا دکھائی دینے والے اس شخص، جیش پٹیل  کو دہلی کے اندرا گاندھی  انٹرنیشنل ائیرپورٹ سے بھارت کی سنٹرل اندسٹریل سیکورٹی فورس نے گرفتار کیا۔جب جیش کو گرفتار کیا گیا  وہ بوڑھے شخص کے بھیس میں  امریکا جانے کے لیے جہاز میں سوار ہونے والے تھے۔

گرفتاری کے وقت جیش نے لمبی قمیض، پگڑی اور پینٹ پہنی ہوئی تھی۔ یہی نہیں جیش خود کو معذور ظاہر کرنے کے لیے  ایک وہیل چیئر پر بھی بیٹھے تھے۔ جیش کو ائیر پورٹ کی ابتدائی سیکورٹی کلیئر کرتے ہوئے کوئی مشکل پیش نہیں آئی۔ حد تو یہ ہے کہ انہوں نے اپنی امیگریشن بھی کلیئر کر لی تھی۔ اُن کی سفید داڑھی اور گہرے رنگ کی عینک ،پاسپورٹ پر لگی تصویر سے مشابہ تھی۔
لیکن اُن کے میک اپ آرٹسٹ نے ان کے  میک اپ میں کچھ کمی چھوڑ دی تھی۔ اُن کی جلد پر کوئی جھری نہیں تھی، اسی وجہ سے سیکورٹی  فورس کو جیش پر شک ہوا۔
جیش کو سیکورٹی فورس نے کھڑا ہونے کا کہا تو انہوں نے دعویٰ کیا کہ وہ معذور ہیں اور کھڑے نہیں ہو سکتے۔ سیکورٹی فورس نے انہیں کہا کہ وہ کسی کی مدد سے کھڑے ہو جائیں، اس پر  وہ  کھڑے ہو گئے۔اسی وقت سیکورٹی فورس کے اہکاروں نے اُن کی جلد پر غور کیا۔
اس کے علاوہ اُن کی سفید داڑھی  کی جڑیں  سیاہ دکھائی دے رہی تھی۔ سب سے زیادہ شک میں ڈالنے والی بات یہ تھی کہ جیش سیکورٹی اہلکار کی آنکھوں میں دیکھنے سے کترا رہے تھے۔
جیش نے پہلے پہل دعویٰ کیا کہ وہ امریک سنگھ ہے، جو فروری 1938 میں پیدا ہوا تھا۔ اس کے ثبوت کے لیے جیش نے  پاسپورٹ بھی دکھایا۔ مزید تفتیش پر جیش نے اعتراف کر لیا کہ اُن تعلق گجرات سے، عمر 32 سال اور نام جیش پٹیل ہے۔
جیش نے بتایا کہ وہ  امریکا جا کر نئی زندگی شروع کرنا چاہتے تھے۔جیش نے پہلے ویزہ کے لیے اپلائی کیا تھا لیکن اس میں مسترد  ہو گئے۔ اس کے بعد انہوں نے ایک ایجنٹ کی خدمات حاصل کی، جس نے انہیں جعلی ویزہ بنا دیا۔ ایجنٹ نے  ہوٹل کے ایک کمرے میں ان کا میک اپ کرایا اور بوڑھے شخص کی طرح حرکت کرنا سیکھایا۔ پولیس   نے ایجنٹ، دوسرے مدد گار اور میک اپ آرٹسٹ کو پکڑنے کے لیے کوشش شروع کر دی ہیں۔



تاریخ اشاعت : جمعرات 19 ستمبر 2019

Indian Man, 32, Poses As 81-Year-Old To Fly To U.S. With Fake Visa
Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں