Passenger Got £28,000 Payout Because They ‘possibly’ Slipped On Pigeon Poo

ریلوے سٹیشن پر کبوتر کے فضلے سے پھسل کر گرنے والے مسافر کو 50لاکھ روپے سے زیادہ ہرجانہ مل گیا

لندن میں پیڈنگٹن  سٹیشن پر  ایک مسافر کبوتر  کے فضلے پر پاؤں پڑنے سے پھسل گیا، جس پر اس شخص کو نیٹ ورک ریل نے 28 ہزار پاؤنڈہرنانہ ادا کیا۔
بی بی سی کے حاصل کیے گئے عدالتی کاغذات کے مطابق پچھلے پانچ سالوں میں نیٹ ورک  ریل نے 290 دعوے داروں کو 9 لاکھ 50 ہزار پاؤنڈ ہرجانہ ادا کیا۔
یہ ہرجانہ انگلینڈ اور سکاٹ لینڈ کے 20 ریلوے سٹیشنوں پر مسافروں کے  پھلسنے ٹھوکر کھانے اور گرنے کی وجہ  ادا کیا گیا۔
ہرجانے کی سب سے زیادہ یعنی 40 ہزار پاؤنڈ کی رقم ایک ایسےشخص کو ادا کی گئی  جو لندن چیئرنگ کراس پر  کسی مائع کی وجہ سے  پھسل کر اپنا کولہا تڑوا بیٹھا تھا۔
نیٹ ورک ریل کے  کلیمز اور انشورنش کے سربراہ فلپ تھروور نے بتایا کہ  وہ ایک بڑی کمپنی  ہیں،  ہر روز کئی ملین لوگ اُن کے سٹیشن استعمال کرتے ہیں، ان میں سے چند ایک کو  کوئی  مسئلہ ہوتا ہے۔
انہوں نے مزید بتایا کہ اگر اُن کی وجہ سے کسی کا نقصان   ہو یا کوئی زخمی ہو جائے تو  وہ اُن حادثات کے بعد متاثرہ لوگوں کو ادائیگی کرتے ہیں اور  حادثے کی وجوہات جان کر اسے دوبارہ رونما ہونے سے روکتے ہیں۔ کمپنی نے جن حادثات کےلیے ادائیگی کی ہے، ان میں سے چند درج ذیل ہیں۔
غیر عموار سطح پر چلنے ہوئے پھسلنے والے مسافر کو 17 ہزار ڈالر کی ادائیگی، پل پر پانی کی وجہ سے پھلسنے والے مسافر کو 10 ہزار پاؤنڈ کی ادائیگی۔
کمپنی نے سب سے کم ہرجانہ صرف 10 پاؤنڈ بھی ادا کیا ہوا ہے، جو سٹیشن پر داخلے کے وقت  برف پر پھسلنے سے گرنے سے ہوا تھا۔سویا ساس پر سے گر کر ہاتھ پاؤں کو نقصان پہنچانے والے کو 6 ہزار پاؤنڈ ہرجانہ دیا گیا۔حادثات کے حوالے سے وکٹوریہ سٹیشن سب سے زیادہ 44 کلیم کے ساتھ پہلے نمبر پر رہا۔ دوسرے نمبر پر لندن واٹر لو اور  لیڈز سٹیشنز پر 32 کلیم آئے۔تیسرے نمبر پر آسٹن  پر 27 کلیم داخل کیے گئے۔لیور پول سٹیشن پر 24  کلیم داخل ہوئے۔

تاریخ اشاعت : اتوار 11 اگست 2019

Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں