Drivers Stop On Georgia Highway To Grab Flying Cash

ڈرائیور ہائی وے پر رک کر اڑتی ہوئی رقم لوٹتے رہے اور پولیس بس خبردار ہی کرتی رہی


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'show_embed_live_video' not found or invalid function name in /home/urduquick/public_html/functions.php on line 87

جارجیا کی پولیس نے اُن تمام لوگوں کو خبردار کیا ہے،جنہوں نے ہائی وے پر رک کر  بکتر بند گاڑی سے گر کر اڑنے والی رقم اٹھائی ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ ایسے تمام لوگوں پر مقدمات چلائے جائیں گے۔
پولیس کا کہنا ہے کہ  منگل کی شام کو اٹلانٹا کےنزدیک ایشفورڈ ڈنووڈی  روڈ کے قریب انٹرسٹیٹ  285 پر  ایک بکتر بند گاڑی رقم لے کر جار رہی تھی۔ دوران سفر سائیڈ کا دروازہ کھلنے سے  کافی بڑی رقم سڑک پر اڑنے لگی۔

رقم کو اڑتا دیکھ کر قریب سے گزرنے والی گاڑیوں کے ڈرائیور وں نے اپنی گاڑیاں روک کر سڑک پر گری رقم اٹھانی شروع کردی۔
ڈنووڈی  پولیس نے لوگوں سے  درخواست کی ہے کہ اٹھائی گئی رقم پولیس اسٹیشن میں جمع کرا دیں۔پولیس کا کہنا ہے کہ وہ لوگوں کے لالچ کو سمجھتے ہیں لیکن یہ چوری ہے اور رقم کو واپس کیا جانا چاہیے۔پولیس نے شکر کیا کہ اس واقعے کے وقت سٹرک پر پیدل چلنے والوں کا رش نہیں تھا۔
پولیس ڈیپارٹمنٹ کا کہنا ہے کہ انہیں چوری کی جانے والی رقم کے بارے میں اندازہ نہیں ہے ۔تفتیشی افسر کا کہنا ہے کہ پولیس نے اس واقعے کے وقت سڑک کے کنارے کھڑی گاڑیوں کی ویڈیو بنائی تھی، جن کی  نمبر پلیٹوں کی مدد سے رقم اٹھانے والے لوگوں کا پتا چلایا جائے گا۔


تاریخ اشاعت : بدھ 10 جولائی 2019

Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں