Man Wears 15 Tops Home To Avoid Paying EasyJet Baggage Charge

سفر میں کرایہ بچانے کے لیے 15 ٹی شرٹس پہن کر سفر کرنے والا شخص

اگر کوئی شخص سفر کے دوران  چیک اِن ڈیسک پر پہنچے اور معلوم ہو کہ  اس کے سامان کا وزن مقررہ حد سے زیادہ ہے  تو اس  کے ساتھ ہمدردی ہی جا سکتی ہے۔ تاہم سکاٹ لینڈ کے  جون ارون  نے اس کا انوکھا حل نکالا۔
چیک اِن ڈیسک  پر جون  کوبتایا گیا کہ  اُن کے سامان کا وزن 8 کلو گرام زیادہ ہے، جس کے لیے اضافی کرایہ ادا کرنا پڑے گا۔ جون نے ایزی جیٹ کو اضافی کرایہ  دینے کی بجائے اس مسئلے کا انوکھا حل نکالا۔

انہوں نے اپنے 8 کلوگرام وزنی کپڑوں کو  موجودہ کپڑوں کے اوپر ہی پہن لیا۔ جون اور ان کا خاندان  نیس، فرانس سے اپنے گھر ایڈنبرا، برطانیہ واپس آ رہا تھا۔ جس وقت جون نے اضافی کپڑے پہنے اس وقت موسم کا درجہ حرارت 30 ڈگری سینٹی گریڈ تھا۔ جون کے بیٹے جوش نے  اپنے والد کے اتنے زیادہ کپڑے پہننے کی ویڈیو  ریکارڈ کر کے  ٹوئٹر پر پوسٹ کر دی۔ 
17 سالہ جوش نے بتایا کہ وہ اپنے گھر واپس آ رہے تھے کہ کاؤنٹر  پر موجود خاتون نے انہیں اضافی وزن کا کرایہ دینے کا کہا۔
اس پر جوش کے والد نے خاتون کو کہا کہ، اب دیکھیں، ۔ یہ کہہ کر جون نے ٹی شرٹس اور جمپر پہننے شروع کر دئیے۔جوش نے بتایا کہ ہنستے ہنستے اُن کی پسلیوں میں درد ہو گیا تھا۔ سیکورٹی حکام نے بھی جون کی اچھی طرح تلاشی لی۔ سیکورٹی حکام سمجھے کہ وہ کپڑوں کے نیچے کچھ چیز سمگل کرنا چاہتے ہیں تاہم بتدریج وہ کرایہ بچا کر  جہاز میں سوار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔

تاریخ اشاعت : اتوار 7 جولائی 2019

Share On Whatsapp
سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں